mais je sais parler un peu de francais. j'habite au canada, un pays grand
mieux que les etats unis
mieux que les etats unis
|
Why do people look down on Spanish?
mais je sais parler un peu de francais. j'habite au canada, un pays grand
mieux que les etats unis
Haha !!! they will not be happy to read your message i think (the most of visitors here are americans).
you can write me in french if you would llike, but i will reply in english. canada is beautiful I've heared. where in canada you live ?
je t'ai posse cette question si vous saviez parler l'anglais parce que a antimoon beaucoup de personnes viennent d'autres entroits
vous me comprenez
i not exactly understand why, but it's not importnat. for sure, there's much arguments on antimoon between people. it's a pity.
have you visited europe ? I never have visited canada or US, but the next summer i will be in the US.
what languages you leanr at school ?
vous etes de france right?
je voudrais un jour visiter la france, visiter la tour eiffel aussi. canada il y a beaucoup de personnes qui viennent de france pour visiter montreal
j'ai des cours de francais et d'anglais mais, je n'aime pas l'anglais.
MA PREMIERE LANGUE EST L'ESPAGNOL
no, i'm belgian. in one half of belgium we speak french - almost the same that in france but some differences of words, pronunciation etc..
i would like visit montreal ; i would like visit all of canada !!! I didn't travelled much in my life.
<< MA PREMIERE LANGUE EST L'ESPAGNOL >>
eres el mismo Guest ? me da igual -podemos hablar en castellano si quieres.
mais visiter tout canada est difficile, c'est le deuxieme pay plus grand
les personnes ici ne sont pas comme les americains qui sont racist et pensent qu;is sont le melleure
lo siento, pero no hablo francés en el internet ; es una particularidad que tengo.
bueno hablemos en castellano si tu quieres, soy un poco lente escribiendo en espanol
yes, i can imagin it's diffcult visit canada. i haven't met american or candaian people, so i know little about them except the things what i've heared and read. how tolerant are canadian people ?
|